قیمت پیچ و مهره استیل 1401
نوشته شده توسط : پیچ و مهره نوین

پیچ و مهره استیل

قیمت پیچ و مهره استیل 1401

قیمت پیچ و مهره استیل 1401، که به دلیل استفاده از استنلس استیل، مقاومت بالایی در برابر عوامل خورنده در محیط دارند، در گروه صنعتی نوین، با استفاده از متریال عالی در ساخت، نسبت به دیگر قیمت های ارائه شده در بازار، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع پیچ و مهره استیل 1401 و ثبت سفارش، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.
 

قیمت پیچ و مهره استیل 1401

پیچ و مهره استیل

پیچ و مهره، به ابزار کوچکی می گویند که برای اتصال انواع قطعات در سازه ها و وسایل مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرند.
 معمولا جنس مورد استفاده در ساخت انواع پیچ و مهره را براساس نیاز مصرف کننده  و میزان مقاومت لازم پیچ و مهره  در سازه ها، از آلیاژ هایی مانند استنلس استیل، آلومینیوم، آهن، فولاد و غیره انتخاب می کنند که در این مطلب به شرح انواع پیچ و مهره استیل می پردازیم.
انواع پیچ و مهره های استیل با توجه به میزان مقاومت های مختلف این محصولات در برابر عوامل خورنده در محیط، گرید های متنوعی خواهند داشت، که پرکاربرد ترین ها آن ها شامل گرید های 304 و 316 می باشد.
به طور کلی گرید، به مشخصات فنی، میزان مقاومت و استحکام در پیچ و مهره  ها گفته می شود که به عنوان یکی  از مهم ترین پارامترها در زمان خرید انواع پیچ و مهره شمرده می شود.
مهم ترین تفاوت اصلی در دو گرید گفته شده در بالا، به علت استفاده ازعنصر مولیبدنیوم مولیبدنیت در گرید 316 است، که سبب افزایش مقاومت این نوع از پیچ و مهره ها در برابر عوامل خورنده در محیط می شود.





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: